Για τους δύο νέους Κώδικες που πρόσφατα ψηφίστηκαν και δημοσιεύτηκαν στο ΦΕΚ:

  • Τον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (Νόμος 4172, ΦΕΚ 167 Α/ 23-07-02013) και
  • Τον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (Νόμος  4174, ΦΕΚ170 Α/ 26-07-2013).

Τα δύο νομοθετήματα είναι εξαιρετικής σημασίας καθώς ο Νέος Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος ρυθμίζει από 1/1/2014 τον τρόπο φορολόγησης, δήλωσης και απόδοσης των φόρων, προκαταβολής και παρακράτησης του φόρου για τις κατηγορίες των εισοδημάτων και ο Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας καθορίζει τη διαδικασία προσδιορισμού, βεβαίωσης και είσπραξης των εσόδων του Δημοσίου, καθώς και τις διοικητικές κυρώσεις.

Γενικές Διατάξεις

  • Εγγραφή στο Φορολογικό Μητρώο και Α.Φ.Μ.
  • Φορολογική Ενημερότητα
  • Τήρηση Βιβλίων και Στοιχείων
  • Πληροφορίες από τον φορολογούμενο και από τρίτους
  • Υποβολή Δηλώσεων

Φορολογικοί Έλεγχοι

  • Επιλογή υποθέσεων προς έλεγχο
  • Διενέργεια φορολογικού ελέγχου από τη Φορολογική Διοίκηση
  • Πρόσβαση στα βιβλία και στοιχεία
  • Είσοδος σε εγκαταστάσεις
  • Αποτελέσματα φορολογικού ελέγχου
  • Αμοιβαία Διοικητική Συνδρομή Κρατών – Μελών στον τομέα της φορολογίας

Προσδιορισμός του Φόρου

  • Άμεσος, Διοικητικός, Εκτιμώμενος, Διορθωτικός, Προληπτικός προσδιορισμός φόρου
  • Παραγραφή
  • Δικαιολόγηση προσαύξησης περιουσίας

Είσπραξη του Φόρου

  • Αρμόδια όργανα
  • Πληρωμή και Επιστροφή φόρου
  • Πρόγραμμα ρύθμισης οφειλών – τμηματικής καταβολής σε δόσεις
  • Σειρά εξόφλησης

Ενδοομιλικές Συναλλαγές

  • Φάκελος Τεκμηρίωσης
  • Προέγκριση Μεθοδολογίας Ενδοομιλικής Τιμολόγησης

Τόκοι και Πρόστιμα

  • Τόκοι και πρόστιμα εκπρόθεσμης καταβολής
  • Διαδικαστικές παραβάσεις
  • Παραβάσεις Φοροδιαφυγής

Διαδικασίες Προσφυγής

  • Ενδικοφανής προσφυγή

 

Τι περιέχει ο νέος Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος

Τέλος στο καθεστώς της συγκέντρωσης αποδείξεων από μισθωτούς και συνταξιούχους, κατάργηση της έκπτωσης φόρου 1,5% λόγω παρακράτησης, αύξηση του συντελεστή φορολόγησης στα ενοίκια από 10% σε 11% για εισπράξεις έως 12.000 ετησίως με ταυτόχρονη όμως κατάργηση του συμπληρωματικού φόρου 1,5% ή 3%, εφαρμογή πόθεν έσχες για αγορά οποιουδήποτε ακινήτου (πρώτη, εξοχική κτλ.), μετοχών, εταιρειών κλπ., προβλέπει μεταξύ άλλων ο Νέος Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος (68 σελίδων) που δόθηκε στη δημοσιότητα. Παράλληλα, μειώνεται ο φόρος υπεραξίας στη μεταβίβαση ακινήτων από το 20% σήμερα στο 15%, ενώ αντίθετα αυξάνεται η φορολογία των αποζημιώσεων απόλυσης από το 20% στο 25% για αποζημίωση από 100 έως 150 χιλιάδες ευρώ.

Ο νέος Κώδικας περιλαμβάνει τις μεγάλες ανατροπές στο φορολογικό σύστημα που θεσπίστηκαν στις αρχές του έτους για μισθωτούς, συνταξιούχους, αγρότες, επαγγελματίες, εισοδηματίες, εμπόρους και επιχειρήσεις, περιλαμβάνει ο νέος Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών και Νομικών προσώπων.

Αλλη φορολογική κλίμακα θα ισχύει για τη φορολογία μισθωτών και συνταξιούχων και άλλη για εισοδηματίες, ελεύθερους επαγγελματίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ για πρώτη φορά απο το 2014 θα φορολογηθούν ουσιαστικά και οι αγρότες με συντελεστή 13%.

Ο νέος Κώδικας, ξεκαθαρίζει ποιο είναι το φορολογητέο εισόδημα και ποιο όχι, καταγράφει τις λιγοστές φοροαπαλλαγές που θα εξακολουθήσουν να ισχύουν, το νέο καθεστώς φορολογικής έκπτωσης που λειτουργεί ως αφορολόγητο για χαμηλά και μεσαία εισοδήματα μετά την πλήρη κατάργηση του αφορολογήτου για τα παιδιά.
Μάλιστα αυτό που ξεκαθαρίζει ο νέος Κώδικας είναι ότι η έκπτωση των 2.100 ευρώ για εισοδήματα έως 21.000 ευρώ δεν απαιτεί τη συγκέντρωση αποδείξεων.

Το όριο ετήσιου εισοδήματος μέχρι το οποίο παραμένει εξαρτώμενο μέλος οικογένειας νέος άνω των 18 ετών καθορίζεται πάνω από τις 3.000 ευρώ, στο ύψος δηλαδή του τεκμηρίου διαβίωσης του άγαμου. Μέχρι τώρα το όριο είναι 2.900 ευρώ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα κάθε νέος ηλικίας άνω των 18 ετών, μόνο με το τεκμήριο του άγαμου έπαυε να αποτελεί προστατευτόμενο μέλος της οικογένειας και να μην μπορεί ο υπόχρεος να διεκδικήσει το νέο οικογενειακό επίδομα που πλέον χορηγείται από το 1ο παιδί.

Επίσης, στο νέο κώδικα προβλέπεται ότι κάθε παροχή σε είδος που δίνεται σε εργαζόμενο και υπερβαίνει το ποσό των 300 ευρώ ανά φορολογικό έτος συνυπολογίζονται στο φορολογητέο εισόδημα και φορολογούνται μαζί με τα υπόλοιπα εισοδήματα.

Δεν θα αναγνωρίζεται καμία επαγελματική δαπάνη άνω των 500 ευρώ αν η πληρωμή της δεν έχει γίνει μέσω Τραπέζης ή με τραπεζική επιταγή.

Στο νέο κώδικα περιλαμβάνονται οι σημαντικές περικοπές φοροαπαλλαγών με διατήρηση μόνο της έκπτωσης φόρου για ιατρικές δαπάνες, για δωρεές, ενώ δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη διατροφή που καταβάλλει ο ένας σύζυγος στον άλλον,κτλ.

Οι αποζημιώσεις απόλυσης παραμένουν αφορολόγητες εφόσον δεν ξεπερνούν τις 60.000 ευρώ και από κει και πάνω επιβάλλεται φορολογία με συντελεστές 10%, 25% και 30% ανάλογα το ύψος της αποζημίωσης.

Αξίζει να τονιστεί ότι η απλοποίηση του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος αποτελούσε στοίχημα για τον αρμόδιο υφυπουργού Οικονομικών κ. Γιώργο Μαυραγάνη. Ο ίδιος είχε δηλώσει πρόσφατα ότι «η απλοποίηση του φορολογικού συστήματος αποτελεί τον πρωτεύοντα στόχο, που θα πρέπει να κερδίσει η χώρα για να περάσει στην απέναντι όχθη, των ανεπτυγμένων οικονομιών, όπου το φορολογικό σύστημα αποτελεί κίνητρο για τους επενδυτές, ενώ παράλληλα οικοδομεί μία σχέση εμπιστοσύνης με τον πολίτη». 

Ομιλία του Υφυπουργού Οικονομικών για τον Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών στην Ολομέλεια της Βουλής

 

Κύριε πρόεδρε, κυρίες και κύριοι Βουλευτές, πάγιο αίτημα εδώ και δεκαετίες στη χώρα μας αποτελεί η αναμόρφωση του φορολογικού συστήματος. Η αναμόρφωση ενός συστήματος, που όπως είχε αποδειχθεί δεν ήταν κατάλληλο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της κοινωνίας και της αγοράς. Η αναμόρφωση αυτή είναι το δικό μας έργο. Αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα. Πρόκειται για μία οικοδόμηση εκ βάθρων ενός νέου συστήματος σε επίπεδο νομοθετικό, σε επίπεδο δομών, σε επίπεδο διαδικασιών ακόμα και νοοτροπιών.
Η δουλειά μας ξεκίνησε εδώ και αρκετούς μήνες και έδωσε τα πρώτα δείγματα με τον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος λίγες μέρες πριν. Με τον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος κάναμε το πρώτο μεγάλο βήμα στη νομοθετική μεταρρύθμιση. Ένα πρώτο βήμα, σύμφωνα με το οποίο συντάχθηκε ένα νομοθέτημα απλό, λειτουργικό και ανταποκρινόμενο στις οικονομικές εξελίξεις και τη νέα φιλοσοφία. Φτάσαμε στο επόμενο βήμα, που δεν είναι άλλο από τον Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών, για τον οποίο χρειάστηκε να αντιμετωπίσουμε την πολυνομία και την παγιωμένη γραφειοκρατία.
Οι διαδικασίες στη χώρα μας ήταν ταυτόσημες μέχρι σήμερα με αρνητικές συνέπειες για τη διοίκηση και τους φορολογούμενους σε χρόνο και χρήμα και κυρίως με ένα θολό τοπίο που δύσκολα ήταν διαχειρίσιμο. Αναμφίβολα χρειάστηκε να παλέψουμε με όλες τις παραπάνω στρεβλώσεις και παθογένειες που χαρακτηρίζουν αυτό το σύστημα για να εισάγουμε διαδικασίες απλές και κατανοητές.
Κυρίες και κύριοι Βουλευτές, Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών μέχρι σήμερα δεν υπήρχε. Δημιουργήθηκε από την αρχή για να συνλειτουργήσει με τον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος. Δημιουργήθηκε για να κάνει το επόμενο βήμα. Αυτή τη φορά σε επίπεδο δομών και διαδικασιών. Και αν με τον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος απλοποιήσαμε με τον Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών διασφαλίζουμε τη λειτουργικότητα του συστήματος και θωρακίζουμε τις δομές του. Έχουμε για πρώτη φορά ένα ενιαίο κείμενο, όπου καταγράφονται οι φορολογικές διαδικασίες. Ένα κείμενο λειτουργικό και πάνω απ’ όλα σύγχρονο. Για πρώτη φορά στεκόμαστε απέναντι στην πολυδαίδαλη νομοθετική πραγματικότητα της φορολογικής διαδικασίας με μία απάντηση. Την απάντηση ότι μπορούμε να κάνουμε αυτό που φάνταζε μέχρι σήμερα σχεδόν αδύνατο. Ένα δηλαδή κωδικοποιημένο νομοθέτημα το οποίο θα διέπει τις φορολογικές διαδικασίες.
Ο νέος Κώδικας αποτυπώνει τις βέλτιστες πρακτικές, που ακολουθούνται παγκοσμίως από τα σύγχρονα φορολογικά συστήματα. Υιοθετεί μία νέα λογική σε αντιδιαστολή προς ό,τι ίσχυε μέχρι στιγμής. Προκειμένου να παραμείνει το κείμενο εύχρηστο και λειτουργικό οι διατάξεις του περιορίζονται κατά το δυνατόν στη διατύπωση γενικών κανόνων δικαίου και όπου απαιτείται εξειδίκευση παρέχεται εξουσιοδότηση στη φορολογική διοίκηση ώστε να εκδίδει την απαιτούμενη δευτερογενή νομοθεσία.
Πρόκειται λοιπόν για ένα κείμενο λειτουργικό, που ορίζει όσα είναι αναγκαία παραχωρώντας στη φορολογική διοίκηση την απαραίτητη εκείνη αυτονομία να προσαρμόζεται στις ανάγκες μίας κοινωνίας που διαρκώς εξελίσσεται. Γιατί ο Κώδικας φιλοδοξεί να αποτελέσει κομμάτι της εξέλιξης και συνοδοιπόρο της ανάπτυξης. Και οτιδήποτε εξασφαλίζει την εξέλιξη συνεισφέρει στην ανάπτυξη. Υπό αυτή την έννοια ο Κώδικας Φορολογικών Διαδικασιών συνιστά και αναπτυξιακό εργαλείο.
Ταυτόχρονα ο Κώδικας διευκολύνει την πρόσβαση του φορολογούμενου στις διαδικασίες ενισχύοντας το αίσθημα της ασφάλειας του δικαίου που κατά το παρελθόν είχε επανειλημμένα κλονιστεί. Απερίσπαστο άλλωστε μέρος της νέας φιλοσοφίας συνιστά και αυτό ακριβώς. Ο επανακαθορισμός δηλαδή της σχέσης του φορολογούμενου και της φορολογικής διοίκησης σε νέα βάση και με σταθερούς κανόνες. Και δεν σταματά εδώ.
Ο Κώδικας συνεισφέρει ασφαλώς και στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, αφού συντείνει στη διαφάνεια του φορολογικού περιβάλλοντος εν γένει δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες για την παρακολούθηση των φορολογικών διαδικασιών από τις παγιωμένες στην καθημερινή εταιρική πρακτική δομές.
Όμως τα χαρακτηριστικά του Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών δεν δεν εξαντλούνται στην εισαγωγή των διαδικασιών είσπραξης των εσόδων και στις διοικητικές κυρώσεις και στα πρόστιμα. Με τον νέο Κώδικα εισάγεται μία νέα δομή στη δημόσια διοίκηση. Μία δομή πρωτόγνωρη για τα δεδομένα της χώρας, που αποτυπώνεται  στην έννοια της φορολογικής διοίκησης, όχι ως μίας απλής θεωρητικής έννοιας άλλα ως μιας πραγματικής λειτουργικής της εφαρμογής όπως αυτή πλέον εκφράζεται από το Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων.
Καταργούνται οι κατακερματισμένες αρμοδιότητες των Δ.Ο.Υ., καθώς και η αποσπασματικότητα στην εφαρμογή της νομοθεσίας που οδηγεί σε άνιση μεταχείριση. Θεσπίζονται συγκεκριμένοι κανόνες ως προς τις δυνατότητες φορολογικής διοίκησης να εκδίδει ερμηνευτικές εγκυκλίους και οδηγίες.
Με λίγα λόγια δημιουργούνται οι κατάλληλες εκείνες συνθήκες και εξασφαλίζονται τα κατάλληλα εργαλεία προκειμένου να δημιουργηθεί το πλαίσιο για μία συμπαγή και λειτουργική φορολογική διοίκηση. Πρόκειται για μία μεγάλη καινοτομία κυρίες και κύριοι Βουλευτές. Μία καινοτομία, που νομίζω ότι αποτελεί θεμελιώδη απόδειξη ότι όταν μιλάμε για αναμόρφωση του φορολογικού συστήματος πρέπει πλέον να μιλάμε με πράξεις.
Ο κώδικας εκτείνεται σε όλο το πεδίο της φορολογικής διαδικασίας, της είσπραξης των φόρων καθώς και διοικητικών κυρώσεων και προστίμων. Δεν περιλαμβάνει ποινικές διατάξεις, οι οποίες θα αξιολογηθούν και θα ενταχθούν σε ειδική ποινική νομοθεσία. Αρχικά, θα αφορά τους πιο σημαντικούς φόρους, αλλά η προοπτική είναι να ενταχθούν σταδιακά όλες οι φορολογίες, έτσι ώστε να υπάρχει ένα και μοναδικό νομοθέτημα οδηγός για όλες τις φορολογικές υποχρεώσεις. Στα επιμέρους σημεία του κώδικα αξίζει να σημειωθούν ενδεικτικά τα εξής:
•    Διατηρούνται και εκσυγχρονίζονται οι διατάξεις για εγγραφή στο μητρώο, λήψη αριθμού φορολογικού μητρώου και ο θεσμός του αποδεικτικού φορολογικής ενημερότητας.
•    Θεσπίζεται ολοκληρωμένο πλαίσιο για την παροχή πληροφοριών προς τη φορολογική διοίκηση από το φορολογούμενο ή τρίτους.
•    Διατηρούνται δοκιμασμένες στην πράξη θεσμοί όπως η δυνατότητα τροποποίησης της φορολογικής δήλωσης και της δήλωσης με επιφύλαξη.
•    Προβλέπονται οι αρχές που διέπουν το φορολογικό έλεγχο. Ως ένδειξη εμπιστοσύνης στον φορολογούμενο και εισάγεται η αρχή του μη ελέγχου όλων των δηλώσεων αλλά μόνο εκείνων που καλύπτουν τα κριτήρια κινδύνου τα οποία καθορίζει η φορολογική διοίκηση.
•    Προβλέπεται επίσης η κοινοποίηση των αποτελεσμάτων του ελέγχου στο φορολογούμενο πριν από την έκδοση της καταλογιστικής πράξης, προκειμένου αυτός να διατυπώσει τυχόν αντιρρήσεις του.
•    Ο Κώδικας στοχεύει στην άμεση και αυτόματη εκκαθάριση των φορολογικών δηλώσεων ταυτόχρονα με την υποβολή τους. Έτσι προβλέπεται  ο άμεσος προσδιορισμός του φόρου. Σε περιπτώσεις μη υποβολής δήλωσης ή διακινδύνευσης της είσπραξης του φόρου, η φορολογική διοίκηση εξοπλίζεται με τη δυνατότητα της άμεσης κοινοποίησης της καταλογιστικής πράξης με εκτιμώμενα μεγέθη χωρίς όμως να αποστερείται ο φορολογούμενος από την εύλογη προστασία που κατοχυρώνεται και συνταγματικά.
•    Οριστικοποιείται χωρίς ασάφειες η παραγραφή του δικαιώματος του δημοσίου για έλεγχο, όπως και ο χρόνος διαφύλαξης των βιβλίων και στοιχείων στα πέντε χρόνια. Μόνο σε περιπτώσεις αδικημάτων φοροδιαφυγής που ορίζεται συγκεκριμένα στον κώδικα, η παραγραφή επεκτείνεται στα είκοσι χρόνια.Να τονίσω στο σημείο αυτό ότι οι διατάξεις περί παραγραφής ισχύουν για το μέλλον δεν ισχύουν αναδρομικά. Επανέλεγχος δεν επιτρέπεται, παρά μόνο αν υπάρξουν νέα στοιχεία, τα οποία δεν ήταν δυνατόν να γνωρίζει η φορολογική διοίκηση κατά τον αρχικό έλεγχο.
•    Περιλαμβάνεται νέα διάταξη για την αντιμετώπιση της φοροαποφυγής κατά το πρότυπο που έχει υιοθετήσει και συστήσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
•    Οι πρόσθετοι φόροι και οι προσαυξήσεις αντικαθίσταται από το τόκο υπερημερίας. Προβλέπονται διοικητικά πρόστιμα, τα οποία είναι για τυπικές παραβάσεις, οι οποίες ελαχιστοποιούνται εύλογα και για ουσιαστικές παραβάσεις, οι παραβάσεις φοροδιαφυγής σημαντικά.  Με τον τρόπο αυτόν στη βάση των καλύτερων πρακτικών απλοποιούνται και εξορθολογίζονται τα πρόστιμα ώστε να είναι ρεαλιστική η προοπτική είσπραξης τους. Διασφαλίζεται η ίση μεταχείριση των φορολογουμένων, των φορολογουμένων, η διαφάνεια και η αναλογικότητα των κυρώσεων και γίνεται ένα ακόμη βήμα για την ουσιαστική καταπολέμηση φοροδιαφυγής.
•    Με μεταβατικές διατάξεις προβλέπεται η δυνατότητα υπαγωγής στο ευνοϊκότερο καθεστώς για εκκρεμείς υποθέσεις.
•    Στον Κώδικα εντάσσονται οι διατάξεις που ψηφίστηκαν πρόσφατα για τη διαδικασία ενδικοφανούς προσφυγής, εσωτερική επανεξέταση καθώς και για τη ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων χρεών.
•    Τέλος υπάρχει πρόνοια σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας για τους φορολογούμενους να απαλλάσσονται από κυρώσεις και πρόστιμα.

Θα ήθελα στο σημείο αυτό να επαναλάβω ότι όπως και με τη διατύπωση και νομική βελτίωση που κάναμε στο άρθρο 46. Είναι σαφές και διαβάζω ότι εφαρμόζεται σε επείγουσες περιπτώσεις, στις οποίες αυτό απαιτείται για την αποτροπή επικείμενου κινδύνου, μιλάμε για τη συντηρητική κατάσχεση και όχι για κάποια άλλη κατάσχεση, που σημαίνει ότι είναι ένα μέτρο διασφάλισης συμφερόντων του δημοσίου και δεν απευθύνεται όπως κακώς έχει ειπωθεί και στην αίθουσα αυτή και έξω ότι αφορά την πλατιά μάζα. Αφορά συγκεκριμένες περιπτώσεις, που διακινδυνεύονται τα συμφέροντα του δημοσίου συνήθως σε μεγάλες περιπτώσεις φοροδιαφυγής.
Επίσης θα ήθελα να τονίσω ότι προβλέπεται δυνατότητα του φορολογούμενου να διατυπώσει τις απόψεις του σχετικά με τον διορθωτικό προσδιορισμό φόρου εντός 20 ημερών από την παραλαβή της έγγραφης γνωστοποίησης. Επίσης προβλέπεται αντίστοιχη δυνατότητα του φορολογούμενου να διατυπώνει τις απόψεις επί ατομικής ειδοποίησης καταβολής οφειλής εντός 30 ημερών από την επίδοση της ειδοποίησης Ένα μεγάλο καινοτόμο μέτρο ότι πλέον δεν θα υπάρχουν κατασχέσεις χωρίς να έχει γνώση ο φορολογούμενος γιατί ακριβώς με την ατομική ειδοποίηση του δίνεται αυτή η βεβαιότητα, η γνώση ότι επίκειται τέτοιο μέτρο έτσι ώστε να μην καταλαμβάνεται εξ απήνης και να μπορεί να ρυθμίσει την περίπτωση του.
Θα ήθελα να τελειώσω λέγοντας ότι ο Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας δεν μπορεί ασφαλώς από μόνος του να αντιμετωπίσει όλες τις παθογένειες της φορολογικής διοίκησης. Οριοθετεί το πλαίσιο για να μπορεί η φορολογική διοίκηση να λειτουργήσει αποτελεσματικότερα και να περιοριστεί η γραφειοκρατία. Παράλληλα οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον συγκεκριμένη και ασφαλή γνώση του φορολογικού περιβάλλοντος σε θέματα διαδικασίας.
Χωρίς ένα σύγχρονο κώδικα φορολογικής διαδικασίας, ούτε η φορολογική συμμόρφωση μπορεί να αυξηθεί, ούτε να διαμορφωθεί ένα σύγχρονο εθνικό φορολογικό σύστημα. Με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου συμπληρώνουμε και εκσυγχρονίζουμε περαιτέρω το φορολογικό περιβάλλον στη χώρα μας αποδεικνύουμε έμπρακτα ότι παρά τις δυσκολίες και τα στενά χρονικά περιθώρια είμαστε αποφασισμένοι να υλοποιήσουμε τη φορολογική μεταρρύθμιση. Σας ευχαριστώ πολύ.